Recenzia Lovense Ferri: Konečne vibrátor na nohavičky, ktorý ZOSTAVÍ?!

recenzia lovense ferri

S toľkými sexuálnymi hračkami na trhu môže byť trochu zdrvujúce nájsť takú, ktorá je vhodná pre váš individuálny vkus. Existuje mnoho vibrátorov určených na stimuláciu klitorisu, čo je spôsob, akým väčšina žien rada (alebo dokáže) dosiahnuť orgazmus. Všade od vložiteľných robertkov, stimulátorov bodu g, sacích vibrátorov až po simulátory podobné jazyku. Myslím, že ste pochopili pointu. Musí existovať aspoň jeden vibrátor, ktorý je užívateľsky prívetivý, skvelý pre začiatočníkov a dokáže zhodiť ponožky aj zarytým dievčatám, ako som ja, ktoré milujú intenzívne pulzujúce pocity klitorisu.

Takže, keď som počul o nositeľnej atmosfére nohavičiek, ktoré poskytujú hands free stimuláciu klitorisu, bol som nadšený. Myšlienka, že ho môžem použiť na verejnosti, ma vzrušila ešte viac! Skutočnosť, že Lovese Ferri je presne na to stvorená a pevne drží na svojom mieste pomocou magnetickej spony, znela ako príležitosť, ktorú som si nemohol nechať ujsť a chcel som sa o ňu s vami podeliť.

Tu mám podrobnú a úplne nezaujatú recenziu na Lovese Ferri, ktorá vám pomôže rozhodnúť sa, či by ste ho mali použiť alebo ho stratiť.

Skontrolujte cenu

ferri vibrátor

Takže, čo je presne Ferri a na čo slúži?

Lovense Ferri je Bluetooth diaľkovo ovládaný vibrátor nohavičiek, ktorý umožňuje hands-free stimuláciu klitorisu, ideálny na použitie kdekoľvek. Jeho malý tvar dokonale zapadne do nohavičiek so silným magnetickým klipom, ktorý vám poskytne diskrétne, tiché a zmyselné uspokojenie.

Lovese Ferri môžete ovládať na samostatnú hru alebo ho dať svojmu partnerovi, aby sa zapojil do všetkej zábavy. Pripojte sa pomocou aplikácie Lovense a získajte až 10 vibračných vzorov. Na funkcii aplikácie je tiež skvelé, že si môžete prispôsobiť vibrácie podľa svojich predstáv. Uložte si to v aplikácii, aby ste mohli tieto vibrácie použiť neskôr! Ak máte ďalšie hračky Lovense, môžete ich všetky pripojiť k jednej aplikácii naraz a dosiahnuť tak dvojnásobnú intenzitu!

To, čo robí túto hračku v mojich očiach takou výnimočnou, je to, že sa naozaj zmestí do nohavičiek akejkoľvek veľkosti a žene akejkoľvek veľkosti poskytne silný orgazmus. Je tiež dostatočne malý na to, aby ste si ho vložili do dvojitej podšitej časti nohavičiek, aby ste získali väčšiu stabilitu, ak ste ako ja a milujete potešenie na verejnosti! Len vám dáva extra pocit pokoja s vedomím, že to nikam nevedie.

Viete si predstaviť, že by ste boli v potravinách a ono sa to nejako uvoľní a vypadne vám z nohavíc?! Áno, trápne! Našťastie je magnetický klip taký silný, že už nikdy nebudete musieť znášať trápnosť, ktorá sa stane!

cena lovense ferri

Kľúčové vlastnosti, ktoré stoja za povšimnutie

Cíti sa pohodlne

• Vyrobené zo silikónu bezpečného pre telo a ABS plastu, proti vášmu klitorisu pôsobí tak lahodne
  • Magnetická spona pôsobí pevne a bezpečne. Nemusím sa báť, že sa to bude hýbať, najmä keď to používam na verejnosti

Rýchle nabíjanie

• Nabitie The Lovense trvá iba 60 minút! V porovnaní s inými sexuálnymi hračkami, ktoré mám, je to dosť rýchle
  • Nabíjateľná batéria
  • Pohotovostný režim až 100 hodín
  • Až 3 hodiny používania

Veľmi intenzívne vibrácie

• Vibrácie sú hlboké a silné
  • Až 10 prispôsobiteľných vibračných vzorov (s aplikáciou)
  • Rozsah nastavenia od nízkej, strednej, vysokej (3 úrovne vibrácií)
  • Väčšina vibrácií smeruje k hlave prístroja, ktorá dokonale lícuje s mojím klitorisom

Ovládanie na dosah ruky

• Stlačením jediného tlačidla môžete hračku zapnúť a prepínať medzi rôznymi vzormi vibrácií
  • Stiahnite si aplikáciu Lovese a vytvorte si vlastné vzory!
  • Váš partner môže kontrolovať, čo sa deje na míle ďaleko, v inej miestnosti alebo dokonca vedľa vás

Vodeodolný

• Ferri nie je úplne vodotesný, ale dokáže vydržať niekoľko kvapiek vody
  • Neponárajte do vody
  • Pravdepodobne to nie je najlepšia hračka na použitie v sprche, pretože voda by mohla hračku poškodiť, preto ju udržujte v suchu!

Tak ticho

• S maximálnymi vibráciami iba 43 dB je celkom tichý!
lovense ferri box

Úplné špecifikácie

• Váži 35 gramov
  • 2,93 x 1,06 x 0,83 x 0,96 palca

Čo je v krabici

• The Lovense Ferri
  • USB nabíjačka
  • Skladovacie vrecko
  • Extra magnetický klip (v prípade, že potrebujete náhradný)
  • Manuálny
  • Nastaviť sprievodcu

Balenie je veľmi minimalistické a také malé! Ak nechcete používať tašku, s ktorou je dodávaná, na skladovanie, určite by ste mohli ušetriť miesto tým, že ju vložíte do pôvodného obalu! To by bolo ideálne aj ako darček, alebo na sviatky ako skvelá plnka do pančúch pre kamarátku, ktorá je na zozname nezbedníkov!

vibrátor na nohavičky lovense ferri

Ako používať Lovense Ferri?

Takže prvá vec, ktorú musíte urobiť, je nabiť svoju novú sexuálnu hračku! Úplné nabitie Lovense Ferri trvá len 60 minút. Potom máte až 3 hodiny času prehrávania v závislosti od toho, ako často ho používate. Čo, dovoľte mi povedať, keď sa vám Ferri dostane do rúk, bude veľmi ťažké ju položiť!

Zapnite vibrátor stlačením vypínača a jeho podržaním na 3 sekundy. Presne rovnakým spôsobom môžete hračku vypnúť. Opätovným stlačením tlačidla napájania môžete prejsť rôznymi vibračnými vzormi, s ktorými je naprogramovaný. Ako som už spomenul vyššie, môžete si stiahnuť aplikáciu Lovese a prispôsobiť si až 10 vzorcov vibrácií a potom ich uložiť na neskoršie použitie!

K dispozícii je tiež funkcia webovej kamery a spôsob, ako synchronizovať Ferri s VR a dokonca aj s hudbou! Keďže ide o vibrátor nohavičiek ovládaný Bluetooth, tu začína partnerská hra! Skvelé pre vzťahy na diaľku si môžu stiahnuť aplikáciu Lovense a ovládať vibrácie doslova odkiaľkoľvek. Už som uviedol, že to môžete použiť aj na verejnosti so svojím partnerom. Máte rande na večeru alebo dokonca deň vonku so svokrovcami? Odvážte sa byť nezbednými a vezmite so sebou na jazdu Ferri.

Lovese Ferri sa dajú pripnúť a perfektne padnú na akékoľvek nohavičky. Vložte ferri do spodnej bielizne a potom sa klip pripevní zvonku.

ferri nabíjací kábel

Aký je to pocit?

Keď som sa dopočul, že ide o klipsový vibrátor, najprv som trochu váhal. Nebola som si istá, či môže byť spona dostatočne pevná alebo dokonca dostatočne stabilná, aby sa mi v nohavičkách nehýbala. Ako už bolo povedané, bol som príjemne prekvapený! Keď som si ho pripol, najskôr som ho otestoval chôdzou a dokonca aj behom! Zostal na mieste a pevne visel!

Lovese Ferri vo mne skutočne vyvolalo kreativitu (a šialenstvo), pretože som to chcel vyskúšať kdekoľvek a všade! Doma, ležanie, v potravinách, v práčovni. Kedykoľvek som musel niekam ísť, Ferri ma sprevádzal. Dokonca aj pri najvyšších vibráciách a najtichšom verejnom prostredí to bolo prakticky nezistiteľné a vo mne vyvolávalo pocit, že mám malé špinavé tajomstvo, o ktorom nikto nevedel. Pretože som to urobil!

Mäkký silikón mi pripadal na klitoris hladký, a keďže väčšina vibrácií je na hlave hračky, cítila som všetko a bolo to intenzívne! Táto malá malá vibrácia má určite nejaký náboj. Keďže som väčšinu času používal túto hračku, bol som vonku na verejnosti a neodvážil som sa dosiahnuť úplné vyvrcholenie (hoci by som si to prial), bol som milo prekvapený, že keď som to dovolil, Ferri mi priniesol palec na nohe. – curlingový orgazmus.

magnetický vibrátor na nohavičky ferri

Pros

• Veľmi pohodlné
  • Mäkký silikón
  • Ticho
  • Ovládané aplikáciou
  • Prispôsobiteľné (v aplikácii)
  • Intenzívne vibrácie
  • Skvelé Bluetooth pripojenie
  • Možnosti modelu kamery / VR
  • Silný magnetický klip

Zápory

• Nie úplne vodotesné

Môj verdikt

Hrať sa s týmto vibrátorom na nohavičky bola taká zábava! Úprimne som nečakal veľa, pretože keď som ho prvýkrát vytiahol z krabice, myslel som si, že je taký malý. Ale poviem vám, je to pravda, čo hovoria! Veľké veci prichádzajú v malých baleniach!

Táto hračka viac než prekonala moje očakávania na nositeľný vibrátor nohavičiek. Možnosti sú skutočne nekonečné so sexuálnou hračkou, ktorú môžete nosiť, ovládať pomocou telefónu a má super silné vibrácie. Ak ste niekto, kto chce získať Lovense Ferri , nemyslím si, že by ste sa mohli pokaziť. Ak ho chcete získať ako hračku na sólo hru, vrelo odporúčam. Existuje toľko rôznych spôsobov a miest, ako využiť Ferri. Práve to ma úprimne priviedlo ku kúpe tejto hračky, naozaj ma to zaujalo a dúfam, že aspoň u vás.

Povedal by som, že tento vibrátor je tiež perfektná sexuálna hračka pre začiatočníkov. Keďže si ho môžete vziať kamkoľvek, je prispôsobiteľný (nezaseknete sa iba pri vibračných vzorcoch naprogramovaných vo výrobe) a vďaka funkciám aplikácie je veľmi užívateľsky prívetivý. Na trhu sú aj iné pripínacie vibrátory na nohavičky (ako We-Vibe Moxie), ale tento zďaleka stojí za každý cent.

Skontrolujte cenu

Author: Erika

Dodaj odgovor